tisdag 7 december 2010

I dag blev jag morfar. Stolt som en tupp.

Konstig känsla det där med att bli morfar. Man blir sprudlande glad och vill bara iväg å se underverket.
Det blev en tös, Izabella 46 cm kort och 2840 gr lätt. Ingen klumpeduns direkt men vad gör det. Välskapt och med lite rufs på huvet så charmar hon vem som helst. Har tyvärr inga bilder ännu då det ju är besöksförbud på BB så jag får tåla mig till imorgon. Telefonen har gått varm hela dagen och axlarna är ömma av alla ryggdunkningar.
Så även om jag hatar julstöket så ska jag springa i affärer och köpa babykläder. MASSOR!!!

5 kommentarer:

  1. Halloj
    Ett stort grattis till dig
    Ja vilken resa du får vara med om
    Jag själv är med i vip listan med min blogg
    Kaffehörnan
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  2. Ryggdunkar har jag aldrig varit särskilt bra på men från en före detta arbetskamrat, stort grattis! Hoppas att det är bra med de nyblivna föräldrarna också!

    Sköt om dig och lycka till i Morfar-rollen!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket.
    Har kollat in din blogg, kaffehörnan, och den är grym. Härliga idéer och riktigt snygga bilder. Har dock inte provat ditt sätt att laga mat men kanske det kommer i framtiden.

    Hans, din gamle filur. Hoppas allt är väl med dig. Vi får väl träffas vid nåt tillfälle över en kopp kaffe och prata skit.

    SvaraRadera
  4. Grattis Morfar!
    Njut av det nya livet och gulla riktigt mycket med henne. Det är det som är meningen med att få barnbarn.

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket Claes. Det ska gullas och skämmas bort.

    SvaraRadera