fredag 7 januari 2011

Internmatch mellan publikvärdar och matchfunktionärer.

Ja detta blev inte mycket till match.
Funktionärerna vann med förkrossande 16-0. Tunnan som stod för första perioden för funkisarna hade 0% räddningar. Men han fick å andra sidan inte ett enda skott på sig. Han fick desto mer att göra i andra perren.

Domaren var väl inte riktigt så smidig som man hade förväntat sig och fick hjälp upp när han trillade.

Rickard behövde inte duscha efter matchen men bad ändå om syrgas redan efter 2 minuter. Inte det bästa flåset kan jag informera om. Han var som en finlandsfärja. Stor och svår att manövrera.

Winnberg var som en vessla, snabb och ettrig.

Viktor hade sin egen målgest. Men den var så svår att han inte ens klarade av den själv.

Ludde blev glad som en skolepåg när han gjorde mål på sitt första skott. Men varför sköt han inte förrän i andra perioden?

Efter matchen så samlades vi upper i Percy´s och åt pytt i panna. Vissa åt mer än andra men alla var rörande överens om att det var en rolig tillställning.
























Nu sitter vi i Greenroom och alla pratar om sina egna prestationer. Vissa bra, andra inte.

4 kommentarer:

  1. "Ludde blev glad som en skolepåg när han gjorde mål på sitt första skott. Men varför sköt han inte förrän i andra perioden?"

    Jag gjorde ju 5 Mål totalt. 3 i första och 2 i andra. Jag blev ju bara så glad av att få näta på tunnan och köra hans statistik i botten!

    SvaraRadera
  2. Aha,fel av mig. Det var ditt första skott på Tunnan som gick in. Rätt ska vara rätt.

    SvaraRadera
  3. Kristian "Tunnan" Svensson26 januari 2011 kl. 19:45

    Jag hoppas att det är ok att jag använder en bild på mig själv

    SvaraRadera
  4. Gör du det Kristian. No problemo.

    SvaraRadera